کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام دوباره خدمت کاربران وردپرس دوست سایت کدنویس ، در این مطلب به معرفی افزونه وردپرس userpro میپردازیم و میخوام بهتون افزونه‌ای رو معرفی کنم تا با اون عضو گیری حرفه‌ای رو انجام بدید.

در اینترنت افزونه عضویت وردپرس زیادی وجود داره اما این افزونه‌ای که امروز میخوام بهتون معرفی کنم یکی از پرفروش ترین و بهترین افزونه در وردپرس هستش.

افزونه وردپرس userpro با قابلیت‌های زیاد و بروزرسانی‌های مرتب به یکی از افزونه‌های محبوب در بین رقبا تبدیل شده و در مارکت وردپرس معروف Codecanyon به قیمت ۳۰ دلار حدود ۱۲۰ هزار تومان به فروش میرسد.

افزونه عضویت وردپرس حرفه‌ای userpro در مارکت Codecanyon حدود ۱۶ هزار و ۳۷۱ عدد خرید و حدود ۸ هزار باز خورد داشته و تونسته امتیاز قابل قبول ۴٫۶ از ۵ رو از مشتریان خودش دریافت کنه!

و اما در مارکت‌های ایرانی افزونه وردپرس userpro به قیمت ۳۵ هزار تومان + ۱۴ هزار تومان برای پشتیبانی فروخته میشه که تا الان ۴۹۳ فروش رو داشته و جزو پرفروش ترین افزونه‌های مارکت هستش.

با استفاده از افزونه افزونه وردپرس userpro در سایتتون میتونید به هر کاربر یک پروفایل شخصی با قابلیت دنبال کردن و دنبال شدن مثل فیسبوک،توییتر و … بدهید و کاربران شما میتوانند آواتار کاربری خودشون رو آپلود کنند و در سایت فعالیت کنند.

در وردپرس صفحه ورود و ثبت نام پیش فرض وجود دارد که ظاهری سرد و خسته کننده داره اما شما با نصب افزونه عضویت وردپرس userpro میتوانی صفحه ورود و عضویت زیبایی داشته باشید و ظاهری زیبا به سایتتون ببخشید.

دیگر قابلیت جالب و کارآمد این افزونه که اون رو منصحر به فرد میکنه اینه که کاربراتون میتونند با استفاده از اکانت شبکه‌های اجتماعیشون در وبسایت عضو و وارد شوند.

برای دانلود افزونه و خواندن توضیحات بیشتر به منبع مراجعه کنید...

منبع : افزونه وردپرس Userpro

  • آقای کدنویس