کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام دوباره خدمت کاربران و همراهان همیشگی سایت کدنویس ، امروز در این مطلب برای شما یک اسکریپت خبرخوان Rss script light رو آماده کردیم که یکی از اسکریپت‌های پر کاربرد در سایت کدکنیون هستش.

در اول عذرخواهی کنم بابت وقفه ۱ ماه‌ای که در انتشار مطالب و پاسخ به نظرات عذرخواهی میکنم و از شما صمیمانه تشکر میکنم که ما رو حمایت میکنید و مطمئن باشید این حمایت شما رو بدون پاسخ نمیزارم!

خب بریم سراغ اسکریپت خبرخوان Rss script light تا براتون توضیحاتی درباره کاربردها و ویژگی‌های اسکریپت بگم همونطور که در مطالب قبل درباره اسکریپت آنالیز سئو توضیحاتی دادم!

شما با کمک اسکریپت خبرخوان Rss script light میتوانید به راحتی سایت خبری خودتون رو در عرض چند دقیقه  راه‌اندازی کنید ، و با استفاده از خوراک سایت‌های دیگر مطالب و ویدیو‌های موجود در اون سایت‌ها رو منتشر کنید.

با اسکریپت خبرخوان Rss script light میشه یک سایت کاملا خودکار و هوشمند راه‌اندازی کرد و فقط تنظیمات اولیه اسکریپت هستش که باید انجام بشه!تنها با استفاده از خوراک ( Rss ) سایت‌های خبری میتوانید آخرین اخبار موجود  در اون سایت رو منتشر کنید و حتی میتوانید ویدیو‌های یوتیوب و مطالبی از چندین شبکه اجتماعی رو هم به صورت خودکار انتشار بدهید

برای مشاهده توضیحات و پیش نمایش و دانلود اسکریپت به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : اسکریپت خبرخوان Rss Script Light ورژن ۱٫۰٫۶

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به گرافیستان و دوستان عزیز کدنویس ، در این مطلب با مجموعه‌ای از حرفه‌ای ترین شیپ فلش برای نرم‌افزارفتوشاپ در خدمت شما هستیم و میخوام با توضیحی مختصر شیپ فتوشاپ فِلِش که خیلی هم پر کاربرد هستش رو  خدمتتون معرفی کنم!

همونطور که گرافیک دوستان میدونند شیپ یکی از ابزارهای مهم در طراحی لایه باز پوستر و لایه باز بنر هستش که میشه از اون مثل وکتور استفاده کرد یعنی بدون اینکه افت کیفیتی رو مشاهد باشید میتونید در انواع اندازه‌ها در  طراحیاتون استفاده کنید!

برای مشاهده مطلب و دانلود فایل به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : شیپ فلش

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به همراهان همیشگی کدنویس ، امروز پستی پرکاربرد و مهم با موضوع کد عضویت تلگرام آماده کردیم تا در  خدمت شما بگذاریم تا با استفاده از این کد میتونید کاربران سایتتون رو به کانال یا گروه تلگرامیتون هدایت کنید.

کد عضویت تلگرام در اینترنت و سایت‌های دیگر به شکل‌های مختلف گذاشته شده اما ما کد عضویت تلگرام انیمیشنی و زیبایی رو آماده کردیم که به صورت FlipBox هستش و افکت زیبایی داره!

رنگبندی این کد با رنگبندی تلگرام همخوانی داره و کاربر به راحتی متوجه میشه که سایت شما دارای کانال تلگرامی هستش و با کلیک بر روی اون میتونه عضو کانالتون بشه!

کد عضویت تلگرام در ۴ سمت گوشه بالا سمت راست ، گوشه پایین سمت راست ، گوشه پایین سمت چپ ، گوشه بالا  سمت چپ آماده شده و به راحتی میتونید با جایگذاری کد مورد نظرتون اون رو توی سایتتون مشاهده کنید!

آیکون فلت و زیبایی که در کد عضویت تلگرام قرار گرفته کاملا با موضوع همخوانی داره و بسیار زیبا هستش اما در  صورتی که از این آیکون خوشتون نیومده میتونید به راحتی اون رو عوض کنید و عکس دیگری رو به جاش قرار بدید!

برای دریافت کد و مشاهده پیش نمایش به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : کد عضویت تلگرام

  • آقای کدنویس