کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سلام دوباره خدمت کاربران و همراهان همیشگی سایت کدنویس ، امروز در این مطلب برای شما یک اسکریپت خبرخوان Rss script light رو آماده کردیم که یکی از اسکریپت‌های پر کاربرد در سایت کدکنیون هستش.

در اول عذرخواهی کنم بابت وقفه ۱ ماه‌ای که در انتشار مطالب و پاسخ به نظرات عذرخواهی میکنم و از شما صمیمانه تشکر میکنم که ما رو حمایت میکنید و مطمئن باشید این حمایت شما رو بدون پاسخ نمیزارم!

خب بریم سراغ اسکریپت خبرخوان Rss script light تا براتون توضیحاتی درباره کاربردها و ویژگی‌های اسکریپت بگم همونطور که در مطالب قبل درباره اسکریپت آنالیز سئو توضیحاتی دادم!

شما با کمک اسکریپت خبرخوان Rss script light میتوانید به راحتی سایت خبری خودتون رو در عرض چند دقیقه  راه‌اندازی کنید ، و با استفاده از خوراک سایت‌های دیگر مطالب و ویدیو‌های موجود در اون سایت‌ها رو منتشر کنید.

با اسکریپت خبرخوان Rss script light میشه یک سایت کاملا خودکار و هوشمند راه‌اندازی کرد و فقط تنظیمات اولیه اسکریپت هستش که باید انجام بشه!تنها با استفاده از خوراک ( Rss ) سایت‌های خبری میتوانید آخرین اخبار موجود  در اون سایت رو منتشر کنید و حتی میتوانید ویدیو‌های یوتیوب و مطالبی از چندین شبکه اجتماعی رو هم به صورت خودکار انتشار بدهید

برای مشاهده توضیحات و پیش نمایش و دانلود اسکریپت به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : اسکریپت خبرخوان Rss Script Light ورژن ۱٫۰٫۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی