کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام خدمت دوستان کدنویس ، مطلبی رو برای شما آماده کردم با عنوان کد نوار پیشرفت گرد یا همان کد progress bar که با استفاده از اون میتونید درصد پیشرفتتون رو روی هر چیزی نمایش بدهید.

کد نوار پیشرفت گرد یا کد progress bar فقط برای فریم ورک بوت استرپ طراحی شده و در صورتی که سایت یا وبلاگ شما با این فریم ورک طراحی شده باشه میتوانید از کد نوار پیشرفت گرد استفاده کنید.

اگر با بوت استرپ کار کرده باشید و کامپوننت‌های پیش فرض اون رو دیده باشید متوجه نوار پیشرفت ساده و یکسان اون شدید و میدونید که یک خط صاف هستش!

اما در این کد من سعی کردم چیزی رو طراحی کنم که متفاوت با هر کد نوار پیشرفتی که دیدید باشه ، کد نوار پیشرفت گرد به صورت دایره‌ای هستش که تمام ویژگی‌های یک نوار پیشرفت خوب را دارد.

برای دریافت کد و مشاهده پیش نمایش به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : کد نوار پیشرفت گرد

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به دوستانی که به دنبال افزونه وردپرس سئو میگردن و نمیدونن که چی رو انتخاب کنن و به دنبال بهترین افزونه وردپرس سئو میگردن تا ازش استفاده کنن و جواب بگیرن!

در وردپرس افزونه‌های زیادی وجود داره که افزونه‌های سئو هم جزو اونا حساب میشن و چند کمپانی یا حتی نفر اومدن و افزونه وردپرس سئو از قوی تا ضعیف رو به ما ارائه کردن که الان به معرفی و بررسی اونا میپردازیم تا انتخاب بر اساس نیازمون داشته باشیم.

دقت کنید حتما افزونه وردپرس سئو نباید یک افزونه حرفه‌ای و پولی و پر امکانات باشه! بعضی وقتا میشه با ی افزونه رایگان سایتتون رو بهینه کنید و جواب خیلی بهتری نسبت به افزونه وردپرس سئو پیچیده و با امکانات زیاد بگیرید.

در این مطلب سعی میکنم هم افزونه وردپرس رو بهتون معرفی کنم و هم تجربه شخصیم رو بهتون بگم

با کمک افزونه وردپرس سئو خوب ، میتونید ترافیک ورودی به سایتتون رو افزایش بدید و یک سایت بهینه از تمامی نظرات داشته باشید که اگر کمی کار کرد با این افزونه‌ها را بلد باشید به نتیجه مطلوبی میرسید.

برای مشاهده کامل مطلب به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : معرفی ۶ افزونه وردپرس سئو

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به همراهان و دوستان کدنویس ، حتما براتون سوال پیش اومده که چطور قالب وردپرس و افزونه وردپرس رو از سایت ما دانلود کنید و اون رو بروزرسانی یا آپدیت کنید!در این مطلب به شما آموزش آپدیت قالب و افزونه پرمیوم یا همان افزونه‌های پولی رو میدم تا مشکلی از ابن بابت نداشته باشیم!

اگه تا الان با سایت کدنویس کار کرده باشید میدونید که قالب وردپرس و افزونه وردپرس پرمیوم در سایت ما قرار میگیره که شما میتوانید هر چند وقت یک بار با مراجعه به کدنویس آپدیت اون افزونه یا قالب رو هم دریافت کنید.

اما روش بروزرسانی این نوع قالب و افزونه شبیه روش‌های معمولی نیست که شما دکمه بروزرسانی رو بزنید و منتظر بشید و قالب و افزونه مورد نظر شما آپدیت بشه!البته اگر لایسنس محصولتون رو بخرید میتونید آپدیت‌هارو به همین روشی که گفتم دریافت کنید

برای خواندن مطلب و مشاهده آموزش به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : کدنویس

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام دوباره به دوستان کدنویس ، مطلبی درباره افزونه وردپرس visual composer یا افزونه ویژوال کامپوزر برای شما عزیزان آماده شده افزونه وردپرس پرطرفداری که درخواست‌هایی زیادی برای قرار دادن بروزرسانی‌هاش از بنده کردن.

افزونه وردپرس visual composer یکی از قدرتمندترین افزونه صفحه ساز وردپرس و همچنین میشه گفت یک صفحه ساز کـــامل در تمام سیستم‌ها هستش که علاوه بر امکانات زیاد خود افزونه ویژوال کامپوزر ، افزونه‌هایی برای گسترش خود این افزونه نوشته شده.

افزونه وردپرس visual composer یکی از محبوبترین‌ها در مارکت CodeCanyon هستش که با قیمت ۳۴ دلار معادل ۱۳۶ هزار تومان + ۱۲ دلار برای ۱ سال پشتیبانی که جمعا معادل ۱۸۴ هزارتومان!! میشود تا الان موفق به فروش ۳۲۲ هزار عدد از این افزونه وردپرس شده و حدود ۱۷ هزار نظر در صفحه رسمیش دریافت کرده و خریداران امتیاز ۴.۶۸ از ۵ رو به این افزونه داده اند.

و اما در مارکت‌های ایرانی این افزونه با قیمت ۳۰ هزار تومان + ۱۲ هزار تومان برای ۶ ماه پشتیبانی جمعا ۴۲ هزار تومان به فروش میرسد که تا امروز حدود ۳۰۰ عدد از افزونه ویژوال کامپوزر به فروش رفته و امتیاز متوسط ۳.۱ از ۵ رو از خریدارانش دریافت کرده!

برای دانلود افزونه ویژوال کامپوزر به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : افزونه وردپرس visual composer

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰


سلام به طرفداران پر و پا قرص وردپرس ، در این مطلب قالب وردپرس publisher که جزو قالب‌های محبوب وردپرس در مارکت‌های ایرانی و خارجی هست.

قالب وردپرس publisher در موضوعات مجله خبری ، بلاگ طراحی شده و برای بیشتر سایت‌ها میشه استفاده کرد ، از قابلیت‌های اون میشه به سیستم اختصاصی امتیازدهی ، سیستم تبلیغات ، پشتیبانی از ای ام پی ، راستچین شده و … اشاره کرد.

این قالب محبوب در مارکت‌های ایرانی با قیمت ۸۹ هزارتومان + ۳۶ هزارتومان برای ۶ ماه پشتیبانی بیشتر!!! به فروش میرسد و تعداد ۲۸ خرید رو داشته

و اما در مارکت‌های خارجی این قالب در حال تخفیف با قیمت ۳۹ دلار معادل ۱۵۹ هزارتومان به فروش میرسد که تا الان موفق به فروش ۴۸۸۸ عدد از این قالب شدند که حدود ۱۲۱۳ نظر در مورد قالب ثبت شده و امتیاز ۴٫۸۲ از ۵ رو از خریداران دریافت کرده

برای دانلود قالب و مشاهده پیش نمایش و توضیحات تکمیلی به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : قالب وردپرس Publisher

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به دوستان و علاقه مندان به اخبار تکنولوژی و اینترنت ، با اولین ماهنامه کدنویس در مهر ۱۳۹۶ در خدمت شما هستیم و میخوایم استارت مجله و ماهنامه رو با ماهنامه شماره یک بزنیم.

البته میتونید توی کانال تلگرام کدنویس هم عضو بشید و از آخرین اخبار توی اینترنت و حواشی و … هم مطلع بشید اونجا اینجور اخبار رو همون موقع میزارم

اما در کل ماهنامه فقط اخبار نیست همه چیز داره مخصوصا ماهنامه شماره یک که توش درباره باورهای غلط دربارهوردپرس هم حرف زدم و خیلی خوبه که هم خودتون بخونید هم به کسایی که وردپرس رو قبول ندارن پیشنهاد کنید بخونن

از ماهنامه‌های بعدی سعی میکنم جوایزی رو قرار بدم که با خوندن ماهنامه در مسابقه شرکت کنید و جوایز نفیسی برنده بشید و حال کنید…

برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود ماهنامه به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : کدنویس

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به همراهان و اسکریپت بازهای سایت کدنویس 😀 ، میخواهیم با معروفترین و بهترین اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری بعنی اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری perfex آشنا بشیم و میخوام که از ویژگی‌های این اسکریپت براتون تعریف کنم.

اصطلاحا به مدیریت ارتباط با مشتری ، CRM هم میگویند که ما در این مطلب همان مدیریت ارتباط با مشتری میگوییم اما شما اطلاع داشته باشید که به اینجور سیستم‌ها CRM میگویند.

perfex نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاملی است که برای تقریبا هر شرکتی یا فری لنسر و … مناسب هستش. perfex با طراحی زیبا و مدرنی که دارد می تواند به شما کمک کند که به مشتریان خود حرفه ای تر رسیدگی کنید و همزمان به بهبود عملکرد کسب و کارتان کمک کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب ، مشاهده پیش نمایش و دانلود فایل به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : اسکریپت مدیریت ارتباط با مشتری Perfex

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام و خسته نباشید به دوستان و کاربران کدنویس ، در این مطلب میخواهیم کد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را که طراحی و ظاهر زیبایی دارد رو بهتون معرفی کنم تا در سایتتون ازش استفاده کنید.

همانطور که میدانید یکی از راه‌های شناخته شدن و یک نوع تبلیغات رایگان اشتراک گذاری مطالبتون توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعیشون هست ، پس ضروری هست که شما کد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را پایین یا بالای هر مطلبتون قرار بدهید.

برای اینکه ظاهر سایت شما هم به هم نخوره و زیبایی خودش رو حفظ کنه ما کدی با ظاهر زیبا و همه پسند طراحی کردیم و در خدمتتون قرار میدهیم. در پایین لیستی از شبکه‌های اجتماعی که در کد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی وجود دارد آماده کردیم

برای مشاهده ادامه مطلب و دریافت کد اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : کدنویس

  • آقای کدنویس
  • ۰
  • ۰

سلام به همراهان و کاربران کدنویس که به دنبال آموزش طراحی قالب وردپرس بوده‌اند ، در این مطلب میخوام یک خبر خوبی رو به کاربران سایت بدم!بنده میخوام دوره آنلاین آموزش طراحی قالب وردپرس رو آغاز کنم و دوره کامل و جامعی رو در خدمت شمما عزیزان بزارم!

در این دوره میخوام به طور کامل و کاملا حرفه‌ای طراحی قالب وردپرس از ۰ تا ۱۰۰ رو یاد بدم و شما با مشاهده این دوره میتونید به صورت کامل یک سایت وردپرسی به سلیقه خودتون راه اندازی کنید!

در این دوره شما هیچ پیش نیازی لازم ندارید و تمامی مباحث به طور کامل به شما آموزش داده میشود!

توضیحات قسمت دوم

در جلسه دوم آموزش طراحی قالب وردپرس ما شروع به طراحی قالب در فتوشاپ میکنیم ، در این دوره آموزشی میخواهیم قالب موزیک رو طراحی کنیم!

در این جلسه شما با دو سایت مهم و ضروری طراحان قالب وردپرس آشنا میشوید و به طراحی قالب در فتوشاپ تا قسمت هدر سایت میپردازید ، ادامه توضیحات و نکات مهم را میتوانید داخل فیلم ببینید.

برای مشاهده مطلب و ویدئو و خواندن توضیحات به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : آموزش طراحی قالب وردپرس

  • آقای کدنویس