کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سلام به همراهان همیشگی کدنویس ، امروز پستی پرکاربرد و مهم با موضوع کد عضویت تلگرام آماده کردیم تا در  خدمت شما بگذاریم تا با استفاده از این کد میتونید کاربران سایتتون رو به کانال یا گروه تلگرامیتون هدایت کنید.

کد عضویت تلگرام در اینترنت و سایت‌های دیگر به شکل‌های مختلف گذاشته شده اما ما کد عضویت تلگرام انیمیشنی و زیبایی رو آماده کردیم که به صورت FlipBox هستش و افکت زیبایی داره!

رنگبندی این کد با رنگبندی تلگرام همخوانی داره و کاربر به راحتی متوجه میشه که سایت شما دارای کانال تلگرامی هستش و با کلیک بر روی اون میتونه عضو کانالتون بشه!

کد عضویت تلگرام در ۴ سمت گوشه بالا سمت راست ، گوشه پایین سمت راست ، گوشه پایین سمت چپ ، گوشه بالا  سمت چپ آماده شده و به راحتی میتونید با جایگذاری کد مورد نظرتون اون رو توی سایتتون مشاهده کنید!

آیکون فلت و زیبایی که در کد عضویت تلگرام قرار گرفته کاملا با موضوع همخوانی داره و بسیار زیبا هستش اما در  صورتی که از این آیکون خوشتون نیومده میتونید به راحتی اون رو عوض کنید و عکس دیگری رو به جاش قرار بدید!

برای دریافت کد و مشاهده پیش نمایش به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : کد عضویت تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی