کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سلام به همراهان و کاربران وردپرس باز سایت کدنویس ، امروز با یک پلاگین ویژه به اسم افزونه بهینه سازی تصاویر میخوام سرعت بارگذاری سایتتون رو افزایش بدم تا به یک وبسایت کاملا بهینه شده برسیم!

همونطور که در پست قبل افزونه wp rocket رو بهتون معرفی کردم تا صفحات سایتتون رو بهینه کنید در این پست میخوام با معرفی افزونه wp smushit نسخه proo و حرفه‌ای بهتون بگم که میتونید سایت وردپرسیتون رو از چیزی که  هست بهینه‌تر هم بکنید!

یکی از مشکلات خیلی از سایت‌ها سرعت بارگذاری کند اون‌ها هستش که دلایل زیادی داره!یکی از دلایلی که بیشتر سایت‌ها هم باهاش درگیرند بهینه نبودن تصاویر موجود در سایت هستش که سنگینی و پرحجم بودن عکس‌ها باعث کند شدن بارگذاری سایت میشه!

افزونه بهینه سازی تصاویر یا افزونه wp smushit یکی از افزونه‌‌های قدرتمند در زمینه بهینه سازی تصاویر هستش که در  دو نسخه رایگان و حرفه‌ای عرضه میشه!

شما میتونید به راحتی از مخزن وردپرس نسخه رایگان این افزونه رو دریافت کنید ( البته زبان اون نسخه انگلیسی  هست ) و استفاده کنید که حجم قابل توجهی هم از عکساتون کم میکنه!

اما اگه میخواید عکس‌های سایتتون دو برابر بیشتر از نسخه عادی بهینه بشه و سرعت بارگذاریتون بیشتر بشه میتونید نسخه حرفه‌ای و فارسی شده توسط خودمون رو در این پست دانلود کنید و از این افزونه وردپرس لذت ببرید.

برای مشاهده توضیحات و خواندن ادامه مطلب و دانلود افزونه وردپرس به سایت منبع مراجعه کنیذ

افزونه بهینه سازی تصاویر وردپرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی