کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سلامی گرم خدمت طراحان وب و دوستان کدنویس ، در این مطلب میخوام با نرم افزار طراحی بنر Google Web Designer آشناتون کنم که به تازگی نسخه بتا این نرم افزار انتشار پیدا کرده و برخلاف استقبال کمی که ازش شده برنامه فوق‌العاده کاربردی هستش!

حتما به بنرهای تبلیغاتی در انواع سایزها در اینترنت دقت کردید!بعضا بنرها سبک و با حجم کم و بعضی وقت‌ها هم این بنرها با حجم زیاد رو به رو میشن که سرعت بارگذاری سایت مربوطه رو کند میکنند ، حتی اگه شما تبلیغی از تخفیفاتتون یا قسمتی از سایت رو بخواید بزارید باید یک بنر تبلیغاتی با فرمت Jpeg یا Pngg و یا مثل اکثر بنرهای متحرک با فرمت Giff باید داشته باشید!

این بنر ها بعضا سنگین و یا ظاهر مناسبی ندارند و همه این ها به کنار بنری که قرار میدید واکنشگرا نیست و در موبایل و تبلیت ظاهر سایت شما رو خراب میکنه!

شما با نرم افزار طراحی بنر Google Web Designer میتونید بنرهای متعددی ایجاد کنید و این نرم افزار طراحی بنر این بنر رو به صورت Html55 به شما تحویل میده!بعله درست دیدید!با کمک این نرم افزار میشه بنرهای متحرک با فرمت Html5 طراحی کرد...

برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود نرم افزار به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : نرم افزار طراحی بنر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی