کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

کدنویس

زیر مجموعه سایت بزرگ کدنویس

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

با سلام و درود به مطالعه کنندگان ماهنامه ویژه کدنویس ، با ماهنامه شماره دو در خدمت شما هستیم با اخباری ویژه که جمع آوری کردیم و ماهنامه شماره دو رو هم مثل ماهنامه شماره یک خیلی ویژه براتون طراحی کردیم.

سعی کردم در ماهنامه شماره دو بیشتر به مسائل انتقادی و حرف دل کاربران و مردم رسیدگی کنم برای همین میشه گفت این ماهنامه خیلی جنجالیه!

البته منظوری نداشتم و فقط انتقاد کردم و چیزهایی که میبینیم رو بازگو کردم و اما مطالب دیگری که برای آگاه سازی بیشتر شما نوشتم

در ماهنامه شماره دو که دارای ۱۰ صفحه هستش سعی کردم ۵ موضوع مهم از مهر ماه تا آبان ماه رو خدمتتون بگم و از اونجایی که توی این ی ماه اخیر اتفاقات عجیبی رخ داد ماهنامه شماره دو کدنویس خیلی جذاب شد

برای مشاهده و دانلود ماهنامه به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : ماهنامه شماره دو

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • آقای کدنویس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی